Pazar, Aralık 30, 2007

NE YAPMALIYIM?



ne yapmalıyım bilemiyorum
çaresizim, boşluktayım

yaşananlar ve işime gelenleri işime geldiği şekilde anlamalar sonucunda yaptığım onca başvuru
ne diyecem ararlarsa
hadi kariyer.net güzel vazgeçtim diyosun tamam diyo
ama ya diğerleri
ne diyecem "kusura bakmayın kalcak yerim yok artık beylikdüzünde" mi diyecem
o neydi adı stargrup ha ne olacak onlara?
ne diller döktük, nasıl kendimizi zorladık 2 satır yazalım diye
dalga geçiyor bu, telefon masrafı ettirdi şerefsiz demezler mi?

ama asıl sorun o değil yani ne diyecem değil
ne yapacam
yanlış anlamışım
artık eşitiz dediğim değilmiş meğer
insan bozuluyor işte
elimde olan bişey değilki bu
kim olsa bozulur, kim olsa

ama aslında ne yapacam ben şimdi?
ne iş yapacam?
niye çalışıyorum?
niye iş arıyorum?
ne zaman doğru anlıcam?

ama asıl ve asıl soru
ne yapmalıyım?
ne yapmalıyım ben şimdi?
eşime ne yapmalıyım, ailesine ne yapmalıyım?
kendime ne yapmalıyım aileme ne yapmalıyım?
ne yapmalıyımda düzelme sinyalleri gelmeli?
ilanlarınıda çeksek, istanbula gitmesekte şimdi ne yapmalıyımda artık herkes anlamalı neyi nerde ne zaman neden istediğimi

nelerden hoşlanmalı
nelerden mutlu olmalı
neyi istemeli
neyi istememeliyim?
ne sormalıyım kendime?

ben niye böyle oldum ey tanrım?

Hiç yorum yok: