Pazartesi, Aralık 24, 2007

Doğruculuk

Bilmiyorum yazılarımda kim nerde oluyor veya kime ne faydası olur veya bana ne faydası oluyor
bildiğim şey geçen her saniyede kötüleşiyorum.

doğrucu oluyorum
şimdi bu ufak bir kelime oyunu aslın doğruculuk= doğru yapan kişinin akımı
yani doğru yapan kişi=doğrucu onun akımıda doğruculuk

peki ya doğru yapmak? oda doğru uydurmak aslında
ne doğru ,niye doğru hiç girmiyecem onlara şimdide ben yine boş boş yazıcam işte

blog yazmak nedir sizce doğrucu?

bence blog yazmak abazalıkta son noktadır.
e bende yazdıma göre o kadar noktalanmış bizimde defterimiz sevgilimiz tarafından

doğruculuğun bana ne yararı var?

yok diyorum...

gelelim asıl meseleye ben niye blog açtım?

belki etkilerim bikaç kişiyide burdan çekip çıkartma yaparlar beni gazetede köşe yazarı olurum (zooor dediğini duymuyorum ) o köşemide okuyan sevgilisi kıskançmı kıskanç, mendebuur bir taş çıkar, msn sinin kişisel iletisini benden okuyup etkilendiği bir kelimeyle süsler diye
veya kızdığım içindir ha?
neye kızdım anlatayım
sinirlendiğinde bunu bana yaşatan sevgilimin artık yaşatmamasına,
bana mail atan yerlerinin artık atmamasına,
beni arayan yerlerinin artık beni aramamasına,
beni çaldıran yerlerinin çaldıramamasına,
"iyi geceler tatlı rüyalar" demeden uyumayan bünyesinin artık sallamamasına kızdım
ee ne var bunda? diyebilirsiniz , git defterine yaz arkadaşım ...
hayııııııırr işte bana yaşatılmayan sinirlenilmiş hal "bir dahada açma tamam mı" denilip kapatıldıktan sonra bu a.k. bloglarına yazılıyor
okuyanlara yaşatılıyor

Hayatın anlamı denen şeyi size anlattına inandığınız zaman geliyor diyorki "sıktın" "bıktım" "yıldım"
ama ben doğrucuyum ya , illa benim dediğim doğru ya ondada onu suçlu bulacam diye sorgu, tartışma hiçbişey yok.. hemen blog yazısı "ayrılık üzerine..."
ayrılmışısda haberim yok iyimi
bide üzerine yazısı bile yazılıp bloğuna konulmuş

AĞAÇ AĞACA küsmüş ne dal sarkar ne zeytin olur hesabı
benim sevdiğim bana küsmüş ben ona
yarın yine bir günaydın -günaydın
aradan bikaç saat sonra artık kim dayanamazsa -naber?
sonra sanki "yanlızım" diyen o değilmiş gibi -iyiki benim sevgilimsin aşkım

bakın şimdi size soru sorucam
sor dedim bloğunda bak insanlar ne dicek diye sormamaış
ben sorayım

şimdi bir ilişki var
sonra bir taraf (kız erkek farketmez) evlenmeyi istiyor
diğer taraf erken diyor
sonra isteyen diyorki ne zaman?
karşısı sallama maksatlı olaki okullarımız bitince diyor
tamam bekliyorlar ama okullar bitiyoor
hemen evlenelim
-olmaz
-o zaman nişan yapalım
-eeıı olabilir
bunun üzererine oğlan tarafı gidiyor istiyor kızı (o gidişi hiç açmıyım şimdi)
kız tarafıda tamam diyor
(oğlanla kız duymuyo bunları haaa)
ama nişan için sonra gelin

aradan geçen zaman içinde, kalbur saman içinde istekli taraf bastırıyor basırıyor
ailesine, sevdiğine, oraya buraya
ve ailesini ikna ediyor "biz NİŞANA hazırız evlat"
sevdiğini ikna ediyor "valla olur aşkım"

sıra kimde karşı tarafta => soru1 - haksızmıyım?(13 puan)

oda uğraşıyor ,didiniyor, fırsat kollayıp uygun zamanlarda konuşuyor ama nuhhhh diyolar
birgün dayanamayıp diyorki
yılbaşında nişanı yapalım mı?
ailesiden gelen cevap %99 bahane
bunu herkes, söyleyen dahi biliyor
nişan yapmama için sunulan bahane ise : birbirinizi tanıyın, gelsin bizde kalsın biraz bakalım

soru2 - böyle bir durumda istekten kuduran tarafın sanki bunlar hiç olmamış gibi gidip evlerinde 1-2 ay (yaklaşık 50gün kadar) yatılı kalması dünya,avrupa,asya,Türk ahlakı açısından değerlendiriniz (87 puan)

başarılar dilerim.

5 yorum:

sevimlibok dedi ki...

deneme bir iki

SçL dedi ki...

cvp 1 :) hatunu suçlamanın bi anlamı olmadığını düşünüyorum. kendi adına haklısın, bir an önce evlenmek istiyosun anladığım kadarıyla kız da istiyo ama sanırım ailesi hazır değil maddi-manevi yönlerden nişan yapmaya.

cvp 2 :) biz gençlerin yaptığımız herşey ahlaka uygun mu tartışılır. bu durum olağanüstü bir durum belli. Türk geleneklerine göre böyle birşey olmamalıdır. ama hatunun babası-annesi onay vermiş, evlerinin sevimliboka açık olduğunu söylemişse ve aşk, tutku, istek, özlem varsa bunlar ağır basar diye düşünüyorum. yazılarının devamını bekliyorum!

sevimlibok dedi ki...

arkadaşım bak burda kız istiyor oğlan istemiyorda olabilir. anlıyorumki senin böyle bir sorunun var :)
1.soruya verilecek cevap bu değil
2.sorudanda san 23 veriyorum
toplamda 23 aldın.

bir dahaki sınavlarında daha dikkatli olman dileğiyle.

Adsız dedi ki...

volkanizm (doğruculuk) akımınımı eleştiriyorsunuz yazınız başında?

sevimlibok dedi ki...

eleştiremem mi?
sana ne_?
sen kimsin?
çık dışarı